fredag 12. oktober 2012

Tv-vegg ganger hundre.

En liten sniktitt av en pågående jobb. Nemlig tv-veggen. Eller bildeveggen som det har blitt. Vil ha en hel vegg med bilder ved tvn. Vil forsåvidt også ha en ramme rundt tvn, i gull og mange rammer som også henger i taket, men det sprer seg sakte men sikkert som en liten epedemi. Det liker jeg. Så i det siste bladet til rom 123 at de hadde mange tips til fine tv-vegger, hvordan man skjulte tvn sin og sånt. Vi er glad i film og har ikke mulighet til å skjule tvn akkurat. Men vi kan pynte den litt finere. Og gjemme alle de teite ledningene. Bedre og flere bilder kommer etterhvert. Håper jeg. Her er det ikke mye sollys som streifer gjennom de smale vinduene våre, og jeg liker jo aller best å ta bilder i sollys, men det får gå som det går.

Håper alle har en kreativ og fortreffelig helg. Det skal jeg ha. Må begynne på julegaver snart kjenner jeg.

Hilsen Sanne M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.