fredag 1. april 2011

Gjør-det-selv. NIB-utfordring.

Er det noe vi kan, vi interiørbloggere, så er det å gjøre det sjæl.
Noe av det jeg er mest stolt over at jeg har laget selv, er faktisk noe som var veldig enkelt å lage. Jeg hadde veldig lenge gått rundt å hatt lyst på en jeeves lampe. Den ser slik ut:
Etter mye om og men, fant jeg ut at istedet for å bruke mange penger på å kjøpe meg en sånn lampe. (Jeg har ikke mange penger, og den koster rundt 3000 kroner tror jeg) så kunne jeg heller lage en selv. Jeg hadde allerede en lampe hengende i stua med bare pæra, så jeg tok flosshatten til kjæresten min, klipte hull i den og skrudde den på lampa. Slik ble den da:


Får alltid mange kommentarer på den lampen og elsker den selv. Veldig enkelt, veldig fint og ikke minst, veldig billig! Også elsker jeg jo selvfølgelig også å lage bamser selv. 



Gå innnom eplabutikken min, om du vil. Ha en fortsatt fin første april. Håper du ikke er like lettlurt som meg. 

Hilsen Sanne M

7 kommentarer:

  1. Så gøy denne lampa er ;) Jeg liker humor i interiøret ;) Tommelen opp ! Lykke til i konkurransen .
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Lampa ble jo bare knallkul den! :)

    SvarSlett
  3. Så fin lampe, og stilige bamser :)

    Men lampa, du tror ikke den er brannfarlig da?

    SvarSlett
  4. Hei! Fantastisk kule bamser!!! Ang. spørsmålet om bildet har jeg svart deg på bloggen "lykken er.." du hadde så mange blogger så visste ikke først hvor jeg skulle svare! hehe. Men du har rett: det er brysomme mannen og det er pushwagner som står bak :)

    SvarSlett
  5. Hie igjen! Og takk for fine ord :)

    Ang lampa, kanskje du kunne fått en tynn metallplate inni, i toppen på hatten. Da beskytter du stoffet fra pæren, samtidig som lyset vil bli reflektert nedover og gir dermed bedre effekt! Var det lurt eller? :)

    SvarSlett
  6. Fyttikatta denne hattelampa er bare så dritkul!! Parden my trøndersk...

    Lykke til!! :) Klæm

    SvarSlett
  7. Digger lampa di!! Überkul!!!
    Men.. den blir ikke veldig varm, altså? :)

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.