fredag 29. januar 2010

Personlig filofax. Sånt kan man like.


En kollega av meg på jobben la fram filofaksen sin på pulten på et personalmøte, og jeg var solgt med første blikk. "Hvor, hvordan, når?" var noe av det setningene mine begynte med. Jo, nemlig her: 
På denne siden kan man nemlig lage sin egen filofaks. Og ikke bare får man velge design på utsiden og hva det skal stå og hvilken farger du vil ha, neida, du får også lage ditt eget innhold. Helt ned til hver minste detalje. Vil du ha ruter eller linjer eller blanke ark, eller vil du ha oversikt over hva du må gjøre iløpet av uka eller en luke til å skrive ned alle dine ideer, eller en rute hvor du kan skrive når du skal på jobb? Her kan du velge hva enn du vil. Spesialdesigne din egen lille filofaks.
Anbefales. Min er allerede på vei i posten.


Ps: Innhold fåes på norsk, dansk og svensk.

Ha en nydelig helg alle sammen.

Hilsen Sanne M

3 kommentarer:

  1. oi..Fantastisk..
    For en ide..
    Denne siden skal helt klart utforskes:)
    Takk for tipset:)

    De var jo helt vidundlige:)

    SvarSlett
  2. For en fantastisk ting! Denne siden skulle jeg visst om før jul, det er jo en genial gave! Takk for tips :)

    SvarSlett
  3. Jeg elsker dem! Har tenkt å lage hvert år, men glemmer alltid. Tror jeg skal lage meg en til sommeren :)

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.