tirsdag 9. juni 2009

En dør lukkes, og en annen dør åpnes.


Selv om jeg leier behøver ikke det å bety at jeg ikke kan forandre litt i leiligheten, så lenge jeg kan sette alt på plass igjen den dagen jeg evnt flytter. (Håper jeg aldri trenger å flytte herfra, jeg elsker denne leiligheten,) Men, iallefall. Hvis du vandrer ned bokstaveien en dag, kan du ta deg en tur innom en interiørbutikk som heter Country chic. Denne fantastiske interiørbutikken selger de mest nydeligste ting. Blandt annet disse knottene til 49,- stykket. (De har mange flere varianter, dette er bare en type) Alt jeg trengte å gjøre, var å skru ned de gamle og legge de en lur plass, forså å skru opp de nye uten å gjøre noen skader til døren og dermed beholde alle depositumpengene mine. Og mens du er i butikken, kan du se på alt det fine de har der. De har alt fra badeartikler, til kjøkkenredskap, til bokstaver i både tre og metall. De har rammer og tavler og hengekøyer. Tepper og puter og nydelige duppeditter i alle farger og fasonger. Ta deg en tur innom å opplev den deilige atmosfæren. Og om du får lyst på en kaffe etter på, da kan du bare gå noen meter opp i veien på denne kafeen.

appletree1

Appeltree er en herlig liten kaffebar som selger både interiør og kaffe. Her kan du sitte på en krakk og se på tilfeldig forbipasserende og tenke over hvordan du kan gjøre enkle grep for å gjøre ditt hjem litt mer hjemmekoselig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.