tirsdag 9. juni 2009

Hekledilla.

Jeg fant fort ut at man ikke bare trengte å bruke det som et sengeteppe, men at det også fungerte godt å legge over en stol eller sofaen vår. Det kan også brukes som duk.

Jeg abonerer på bladet ROM 123, og er veldig fornøyd med det. De gir meg mye inspirasjon og mange gleder. Det var blandt annet fra dem, jeg fikk ideen med å lage et hekleteppe selv. Siden jeg ikke kan hekle, og heller ikke har tålmodighet til å lære meg det, (Og iallefall ikke tid) begynte jeg å kjøpe inn grytekluter som var heklet eller små duker. Fra veldig små til litt større, men likevel i stort sett samme størrelse. Når jeg da hadde funnet nok lapper til å lage meg et halvt sengeteppe som jeg kunne la ligge på bunnen av sengen vår, kunne jeg legge dem utover gulvet og sy dem sammen en etter en.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.