lørdag 11. juli 2009

Fra blå, gul og lilla, til putedilla!


Jeg bestilte noen nydelig stoffer på en webside jeg fant via en eller annen blogg jeg kommer over en kveld jeg satt å klikket vilt på datamaskinen. Det var en flott side med forskjellig stoffbiter man kunne bestille fra det store Amerika. Jeg bestilte fem forskjellige stoffbiter for rundt tohundre kroner, da får man en halv meter som er nok i massevis når man skal gjøre det jeg gjorde. Nemlig lage puter. Jeg hadde så lyst på litt lysere farger, kanskje det er mangelen på sol som får det til å bli slik, men den indiske stilen er jeg litt lei av. Nå vil jeg ha farger, farger, farger.

Favoritten min, ble denne med dådyret på.
Disse putene i bilde ovenfor, er noen puter jeg kjøpte på Kid interiør på fredag, for sekstifire kroner tilsammen. Så har jeg bare festet på noen buttons på den gule puten, for at den skal få litt mer sjarm.

Og sist, men ikke minst. Pleddet mitt! Jeg har så lenge hatt lyst på et slikt pledd, og en kveld gikk det opp for meg. Pappa har jo et slikt et hjemme i Nord-Norge, jeg ringte ham øyeblikkelig og fikk ham til å sende meg en mms med bilde av pleddet, og der var det. Drømmepleddet mitt. Jeg var å hentet det da jeg var hjemme for noen uker siden, og nå ligger det trygt på stua og venter på at det skal bli høst slik at jeg og samboeren min kan sitte tett inntil hverandre og drikke kakao under det varme teppet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.