søndag 2. august 2009

Orden i sysakene.


Dette tipset fant jeg i ett av favorittmagasinene mine, rom 123. Der de foreslo å legge stoffbiter oppå lokket til vanlige syltetøyglass ol.
Jeg hadde tidligere fått en haug med nydelige stoffprøver, så jeg hadde nok av farger og mønstre å velge i. Så kunne jeg fylle de forskjellige glassene med sysakene mine. Knapper, bånd, tråsneller osv. Så plasserte jeg de fine glassene mine oppå en gammel koffert jeg og min samboer fant på ett av våre første dates. Vi fant den i en container, og jeg likte den veldig godt. Jeg kunne ikke bare gå forbi den. Inni den har jeg stoffbiter og diverse.
Enkelt, men så koselig. Jeg brukte bare lim for å feste stoffbitene på lokkene, og de sitter etthundreprosent fast.


2 kommentarer:

  1. Superbra idé - ska jag genast prova!!!

    Kram Lycke

    SvarSlett
  2. Lykke til :) glad jeg kan inspirere :)

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.