søndag 22. november 2009

Juleverksted på 1-2-3.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
Etter helgen sitter jeg igjen med dette. Jeg er mer enn fornøyd, nå har jeg mange ting jeg kan selge på boden jeg sitter i den 5.desember i sandefjord. Telysholderne er dekket med decopage og juleservietter, spraylim og glitter. Kubbelyset har jeg bare strøket på en serviett. Kransen er laget fra bunn, jeg løp ned i skogen og fant kvister og bare bandt dem sammen med ståltrå. Så var det bare å pynte den. Jeg har også laget julekuler, men de har jeg glemt å ta bilder av, også bretter jeg ti origamifugler som jeg sprayet med glitter. Fint til å ha på juletreet. Øredobbene er bare gamle knapper og hekleblomster. Den blå og rosa Canvasen, er bare lerret jeg fant på søstrene grenes til 29 kroner stykket. Så dekket jeg dem med stoffbiter og orndet små oppslagstavler av dem. Fikk dilla og skal absolutt lage flere. Ringene er også gamle knapper. Koffertene er også kjøpt på søstrene grenes og det jeg har decopagert på er et bilde av Eiffeltårnet som broren til samboeren min har tatt og "jeg reiser alene" av bokstaver jeg har klippet ut av KK- Så nå har jeg mange ting til boden. (Men jeg har også en mail: Iskrembutikk@gmail.com) Jeg fikk laget så mye at jeg nesten ikke fikk tid til å puste mellom øktene. Det er fint med sånne helger, da kommer all kreativiteten på en gang. Nå har jeg endelig litt mer plass i hodet mitt, nå som ideen har kommet ut. Nå kan jeg konsentrere meg om skolen og skrivingen. Men jeg begynte jo selvfølgelig på et nytt produkt i ettermiddag, skal lage sånne for å ha over øynene når man sover. Nå husker jeg ikke hva det heter, men jeg håper de blir fine. Det legger jeg ut bilder av senere.

Håper alle har hatt en like kreativ helg som meg, også ønsker jeg dere en kreativ uke videre. Nå er det ikke lenge igjen til jul folkens.

Sanne M

1 kommentar:

  1. jeg å må bli kreativ og motiver, har alt for mange lerreter å male og alt for liten tid.. :) men det er vel sånn de skal være

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.