lørdag 2. januar 2010

Hjertesukk.


I de siste tre årene har jeg vært opphengt i hjerter. Og ikke de søte, hjerteformene, men de ekte. Ekte, fysiske hjerter. Og mest som en allergorisk form når jeg skriver. Og siden dette har blitt en liten lidenskap av meg, så ønsket jeg meg disse hjertebildene fra hunting Lodge hos samboeren min i julegave. Jeg ønsket meg bare ett, han kjøpte meg alle tre. Foreløbig har jeg bare satt dem oppetter veggen siden jeg ikke har noen plass å henge dem ennå. Men skal se om jeg kommer på noe lurt snart. Bilde av mannen med saksofon er pappaen min. Det er et nydelig bilde. Også er det medisinplakaten jeg kjøpte på vestkantstorget i høst, og diana-plakaten jeg har rammet inn.  (Og det gule headsettet samboeren min også kjøpte for meg til jul.) Og siden vi er inne på hjerter:

"Hver gang jeg så en hjerteformet sølepytt,
kunne jeg ikke lavære å tenke på at noen måtte ha grått,
av kjærlighetssorg."

Hilsen Sanne M

3 kommentarer:

  1. Hei!
    Så vakre hjertebilder du har samlet!
    Kjempefine!
    Klem M

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Du har så fin blogg! Veldig inspirerende! :D
    Prøvde tidligere å legge inn en kommentar hos deg, men det gikk ikke....Så prøver igjen:)
    Jeg er veldig enig med deg angående hjertet...mye mer spennende med den "fysiske" hjerteformen enn de søte små:)
    Tenkte jeg skulle gi deg tips om Bjørg Jewellery (www.bjorgjewellery.com) Hun har laget en kolleksjon smykker som er utrolig fine, hvor hun bl.a bruker den "fysiske" hjerteformen:) Jeg har selv en liten nøtt som jeg fikk av sambo til jul...og ønsker meg fler:) De er så fine..
    Ha en fin søndag:)
    Klem Silje

    SvarSlett
  3. Takk for kommentar savannetreet.
    Silje Anette, takk for link. Der var det mange fine smykker! :)

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.