søndag 14. mars 2010

Ny lampe!

Lenge, og da mener jeg lenge, har jeg hatt lyst på en ny lampe for å ha på radiobenken min. Og jeg har lett og lett og lett, men ikke funnet noe. Så hadde det seg slik at lørdagsformiddag, da jeg likevel satt i sofaen min og så ut mot ingenting, så jeg den ene lampen min som står i vinduskarmen. Den som jeg egentlig ikke liker så godt. Også tenkte jeg, kanskje jeg skal kaste den? Men så tok heldigvis kreativiteten over og sa: "Kan du ikke bare gjøre den fin?" Og slik ble det. Den svarte lampebunnen, og den grå skjermen ble med hobbylakk og litt stoffrester, til dette. (Skulle ønske jeg hadde før og etter bilder, men jeg har dessverre bare etter.)
Kommer flere innlegg etterhvert, har vært en hektisk helg her i huset. 

Sanne M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.