tirsdag 22. juni 2010

Et ryddig hjem og diverse salg.

Håper alle der ute har en strålende fin uke. Selv er det nitten dager til jeg og samboeren min reiser på ferie til New York og blir borte i nitten netter. Mens vi venter på ferien legger vi ut ting for salg på Finn.no for til høsten er planen å kjøpe leilighet, og jeg vet med sikkerhet at vi ikke får noe som er like stort som den vi har nå, derfor selger vi litt diverse ting. Her er linker til noe av det vi selger.


Dette fuglehuset er jeg veldig glad i. Men da jeg og samboeren min flyttet inn sammen la vi ned vetorett på en ting hver. Han la veto på dette fuglehuset, jeg la veto på samuraisverdene hans. 

Ellers selger vi en reisebag for dyr:

Noe småtteri:

Urtepotte:

Kassegitar og ukulele:

Brettspill:

Diverse DVDer til 30 kr stykk:

Håper alle har en fin og kreativ uke. Og at solen snart ikke bare skinner, men gjør slik at man slipper å gå med jakke.
Hilsen Sanne M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.