søndag 6. juni 2010

Ny tvbenk, med et lite strøk maling.

Etter mye om og men fikk jeg endelig male tv-benken som egentlig tilhører samboeren min. Først, da han kom inn i stua og så at den svarte tv.benken hans var på god vei til å bli rosa, rynktet han bare på nesen. Men etter at den hadde stått istua vår i noen uker og øynene hans ble vant til det, sa han: "Jeg må innrømme at jeg faktisk liker tv-benken bedre nå jeg..." Det skulle da bare mangle!
Ha en nydelig og kreativ helg, alle sammen.

Hilsen Sanne M

4 kommentarer:

  1. åååå...
    SuPeR KuL

    ..Skjønner han var skeptisk, men godt han kan leve med den rosa tv-benken, for den var jo kjempe flott..
    ...Og mange flotte ting på den også

    ..Her i huset er tv-benken bitteliten,siden tv vårt henger på veggen, og fargen er mint grønn..Så kanskje litt femi den også*knis*

    Super fin ble din iallefall:)

    Klem på deg

    SvarSlett
  2. Den ble jo superfin! Nydelig rosa!

    SvarSlett
  3. hoho så stilig! ikke rart han var litt skeptisk i begynnelsen.. men bra han er noen lunde fornøyd nå da :-)

    SvarSlett
  4. Tv-benken ble jo knall søt. Kan se at du har brukt litt tid på den. Av og til så må disse mennene våre overtales. Er kjekt når de oppdager at det var greit alikevel.
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.