lørdag 4. september 2010

Ny kjole på 1-2-3

Jeg hadde så lyst på en kjole med rund krage. Men jeg lette lenge, og fant ingen kjoler i butikkene som hadde akkurat slik som jeg ville ha. Så da fant jeg ut at jeg liksågodt kunne lage en selv. Jeg kjøpte kjolen på urban outfitters i New York, også sydde jeg to halve krager som jeg sydde på øverst i halsen. Da det ble et mellomrom tilovers, (for jeg er ikke så flink til  å sy) fant jeg en liten hvit sløyfe som kunne henge der. Ble rimelig fornøyd faktisk...
Håper alle har en fin og kreativ helg, og at de fleste har kommet seg på et loppemarked i dag. Selv var jeg på Sagene, men kom så sent at jeg fant egentlig ingenting. Ville ha en koffert som var litt fin, men den lille drittungen skulle ha 200 kroner for den. Da kan han glemme det!

Hilsen Sanne M

3 kommentarer:

  1. Så sinnsykt fin den ble! åh.. bare helt..nydelig. jeg er stum. En slik kjole skulle jeg gjerne sving meg rndt i. Den ble bare helt perfekt med den kragen altså. Du var flink!

    SvarSlett
  2. Hei på dæi!
    Så fin kjolen blei! E genialt å kunne fikse litt på klær så man får det akkurat som man sjøl vil:)
    Og den blåfargen va jo bare så fin!
    Ha en fin kveld!
    Klæm

    SvarSlett
  3. Søt den ble:)
    Nei...loppemarkeden i Oslo har priset seg ut...ikke gøy:(
    eddaKlemmer

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.