onsdag 1. september 2010

Vimpler.

Jeg måtte følge trenden og lage meg noen vimpler. Jeg liker å bruke stoffer jeg ser for meg at jeg aldri får brukt, fordi jeg egentlig har for lite. Kjøpte tre meter skråbånd og trodde det var aaalt for mye, det var det ikke. Jeg kunne gjerne hatt noen meter til. Kanskje fem. Ti. Det er gøy å lage vimpler. Ikke bare er de kjempe enkle å lage, men de er fine til både fest og hverdag, og slikt kan man like!
Her er mitt forsøk:
Håper alle har en fin og kreativ uke. 

Hilsen Sanne M

3 kommentarer:

  1. Fine vimpler! Og monster da. Skjønt! Jeg liker monster!

    mvh med et lekent sinn

    SvarSlett
  2. Er det enkelt å lage vimpler, sier du? Hm, kanskje jeg skal prøve på det en dag. Det ser veldig staselig ut å ha en vimpelrekke hengende, blir litt fest med en gang. :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig vimpelrekke! Til å bli skikkelig glad av!
    Stå på!

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.