torsdag 14. oktober 2010

Hjemme hos... Farmor.

Da vi var hjemme hos farmoren til forloveden min for to uker siden, falt jeg helt for hjemmet hennes. Det var helt nydelig, slitt og gammelt og tapesert. Her er noen bilder jeg tok:








Jeg fikk to lamper av henne, men vi har ikke fått dem hjem ennå, de ligger hos familien hans i sandefjord og venter på meg. Åh, gleder meg sånn til det! Jeg ble helt satt ut da hun fortalte at de hadde kastet mesteparten av alt som hadde vært på loftet og andre ting de følte de ikke trengte lengre, i en stor container bare for noen måneder siden .Det var VONDT å høre... Hun lovde å aldri gjøre det igjen!

En hyllest til en veldig kul 85 år gammel farmor med masse humor!

Ha en fin dag
Hilsen Sanne M

8 kommentarer:

  1. Herlig hjem, herlige bilder! :D

    SvarSlett
  2. Har nettopp begynt å følge deg og synes du har en sånn koselig blogg!
    Sviger-bestemor har jo bare et utroolig sjarmerende hjem!! Der kunne jeg ha bodd - har litt sånne bestemor-fakter (selv om jeg bare er 30 :O ;))
    Gratulerer med forlovelsen! Og velkommen innom Duse Pasteller:)

    Klem fra Janniche

    SvarSlett
  3. FANTASTISK ;). Interiørbladene bør jo egentlig bare begynne å reise hjem til modne damer ;).

    Og så noe kjent og kjært. Salt- og pepperbøssen fra Figgjo har jeg maken til. Hvis du går tilbake og titter i tallerkenhylla jeg la ut bilde av tidligere i uka står de på geledd der ;). Jeg er SKIKKELIG glad i de ;).

    SvarSlett
  4. så hjemmekoselig og flott hjem dere har vært på besøk i. Og tenk at hun hadde container for bare noen måneder siden. Man får behov for å gråte blod når man hører sånt:-)
    heldige du som fikk lamper, og gratulerer med forlovelsen.

    Fin fredag ønskes deg fra Trine. Klem:-)

    SvarSlett
  5. Hei på dæi!
    For et koselig hus svigerfarmora di har da!
    Likte godt den blåblomstrat tapeten.
    Ha en fin kveld
    klæm fra mæi til dæi

    SvarSlett
  6. herlig:) nesten som huset jeg kommer til å "arve" hjemme om noen år :)
    -Guro-

    SvarSlett
  7. Fina saker och underbara tapeter! =)

    Kraaaaam
    Sanna

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.