lørdag 23. oktober 2010

Loppislampe diy.





Jeg tror jeg har glemt å blogge om lampa jeg lagde meg her om dagen. Jeg fant et herlig stoff på et loppemarked på sagene skole for noen uker siden, også visste jeg ikke helt hva jeg skulle bruke det til. Inntil jeg fant ut: "Ah, det er ei lampe jeg skal lage" Og det er jo ekstra morsomt å lage noe når det ikke er så fryktelig vanskelig. Stoff, saks og stofflim er alt man trenger og vips, ny lampe. Det jeg liker best er for en stor forskjell det er fra den er avslått og påslått. Det kan man like. Foten er kjøp på ikea. 

Håper alle har en fin helg.

Hilsen Sanne M

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Hilsen fra PiPa

    SvarSlett
  2. Ooh, supernice!!!:P

    Klem, Janni,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  3. Så kult det var med den plisserte effekten - sannsynligvis av skjermen under - når den er tent ;)! Man blir rett og slett litt ekstra interiørglad av lamper som har retrotouchen. I hvert fall jeg blir det ;).

    Have A Happy Day ;)!

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.