mandag 29. november 2010

Et glimt av inspirasjonsbilder til bryllupet vårt

Vi planlegger og planlegger og jeg synes det er kjempe morsomt. Det synes han også. Jeg har laget en liste over hundre ting som må gjøres før den store dagen, og han har fått hele tjuesyv punkt. Han har fått de tingene som han er best på og som jeg absolutt ikke er best på. Og omvendt. Og på internett finnes det bilder på bilder av inspirasjon, så her er noen av dem:














Alle bildene er hentet fra weheartit.com.

Håper alle har hatt en fin mandag, selv om den har vært veldig kald.

Hilsen Sanne M

8 kommentarer:

  1. Åh, så lekre bilder! ER sikkert kjempegøy å planlegge brlp, men det er mye å tenke på ja!
    Falt spesielt for de tre øverste bildene! Det med treet var jo bare såå kult!!
    Takk for inspirasjon!!

    Janni,
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  2. herlige bilder med mye inspirasjon til bryllupet deres:) Stå på begge to; det blir 2011s beste bryllup ever;)

    Mandagsklem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Morsomme bilder! Synes, det blir spennende :)
    Klem, PiPa

    SvarSlett
  4. Kjempe fine bilder :D Det blir nok et bryllup etter min smak! Forresten hvis du trenger fargerike heklebrikker til å dekorere et tre så si ifra, jeg har en del som bare ligger her ;)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  5. Å så mange herlige bilder:) Ikke rart dere synes det er gøy å planlegge bryllup. Takk for titten:)

    SvarSlett
  6. åååå så herlige bilder!! jer meg lyst t å jør alt omigjen!;) nei, får nok helr ha ein sjikkeligt flotte hagefest ein gang - ser så kjekt å nydeligt ud å ha d ude, mn e så ustabilt ver her i norge at eg hadde isje tørd å gambla på å ha bryllupe ude, den dyre festen der;/
    klem:)

    SvarSlett
  7. masse fin inspirasjon!
    så gøy blog du har!

    SvarSlett
  8. Hahahahahahah Åååååååååååååååååååj så hærrrliii!!!!!!!!!!!!!!

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.