lørdag 11. desember 2010

Åtte forlovere. Åtte takkegaver.










Vi er en nydelig gjeng med venner, så da jeg skulle velge forlover, kunne jeg ikke bare velge en. Jeg valgte alle. Og siden alle sa ja, tenkte jeg at det hadde vært fint med en takkegave. Så da måtte jeg lage åtte helt like gaver og sende i posten til alle sammen. Da fant jeg ut at jeg skulle lage teposer med filtutklipp som limes på hvor etiketten har vært. Jeg lagde også åtte cd coveret med en egen liten beskjed på, og på hver cd var det bare en sang, og det var selvfølgelig Celine med Bæstevænna. 

Sånt er koselig å gjøre, selv om det var utrolig mye mer jobb enn jeg hadde tenkt. Men slik blir det alltid med mine prosjekter.

Håper alle har en fin desembermåned. Selv har jeg hatt omgangssyke i dagevis nå og holder på å fryse ihjæl!

Hilsen Sanne M

4 kommentarer:

  1. Åh for en fin gave til alle forloverne dine:)
    Skjønner godt at det er vanskelig velge 1 forlover - det hadde ikke jeg heller klart:)
    Bli nå frisk!

    SvarSlett
  2. så utrolig omtenksomt av deg:) Tenker de ble glade for gaven:)
    Spennende med mange forlovere da:)

    God bedring til deg:) Vi har også hatt omgangssyke:)

    Klem fra Trine:)

    SvarSlett
  3. Så fine de ble. Kan ikke garantere at jeg ikke "stjeler" den t-pose ideen din. En spesiell type filt du har brukt?

    Fin blogg du har:)
    Oddbjørg

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.