fredag 4. mars 2011

To musikkvideoer og en stolt scenograf.

Beklager at jeg ikke har blogget noe på noen uker. Brakk hånden min dagen etter forrige innlegg, og siden det har jeg stort sett vært nødt til å holde meg helt i ro, pluss at det tar utrolig lang tid å skrive. Men nå er jeg heldigvis på bedringensvei og da ville jeg dele to videoer med dere som er laget av FilmFaktisk,  og som jeg har vært så heldig å få lov å være scenograf for.(stikk gjerne innom å se på andre ting filmfaktisk har laget, de er utrolig flinke og kommer til å nå langt og lengre enn langt!)
Kristin Minde - Six feet over the world

Moddi - Rubbles
(Pål Knudsen aka Moddi kommer fra samme plass som meg, og han er jeg så heldig å kjenne fra før)
Håper alle har en fin helg

Hilsen Sanne M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.