søndag 30. oktober 2011

Bildevegger.

 NIB ber oss legge ut bildeveggene våre. Jeg har ikke den ultimate bildeveggen, slik jeg ønsker det selv, for vi leier leilighet og jeg vil ikke spikre i veggene. Så alt av ting som henger på veggene er på spikere som allerede har vært der eller festet opp med tack-it. Sånn som denne bildeveggen under:
 Inne i stua har jeg festet en bomullstråd mellom to skruer, forså å henge opp noen av polaroidbildene våre med små klesklyper som jeg har fått kjøpt på panduro. Elsker det gamle polaroidkameraet som vi kjøpte på vestkanttorget noen år tilbake nå, det funker helt fint, og kostet bare hundreogfemtikroner. MEN, det koster flesk for en tipakk med film, så bildene taes med forsiktighet.
 Den siste bildeveggen henger egentlig hjemme i nordnorge hos pappa. Men det var jeg som hjalp ham henge den opp da, det skal sies.
Det var mine bildevegger. Håper på flere bildevegger når vi kjøper vår egen leilighet. I 2012 engang.

Hilsen Sanne M

2 kommentarer:

  1. Takk for kommentar og må si jeg digger den veggen med den gule rammen midt i... Knallfint!

    SvarSlett
  2. Så utrolig kreativt! Den gule rammen og gummistøvlene, forøvrig... var helt sjef! Liker'e :)

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.