fredag 14. oktober 2011

Lampe. Stål og krampe.




Lagde meg en lampe jeg. Jeg fikk denne ideen fra et blogginnlegg av en mann som blogget, i USA en plass, og det er lenge siden og jeg synes det er veldig dumt at jeg ikke husker hvor jeg kan finne linken, men sånn ble det denne gangen, og hvis noen vet det, så informer meg gjerne. Iallefall. Jeg kjøpte en ledning til lampe på clas Ohlson for 69 kroner, type svart. Denne festet jeg i stålbysten min, som jeg tidligere har blogget om, den er kjøpt på Traktøren i bogstadveien for litt over tusenlappen. Skjermen er et loppemarkedfunn, gjort om til skjellet, tvinnet med grå ulltrå. Vips, så hadde jeg en helt ny stålampe. Det var litt vanskelig å ta fine bilder av den, men ville bare vise dere konseptet likevel.

Håper alle har en fin fredag, det har jeg.

Hilsen Sanne M


Made this lamp by myself. Don't remember witch site gave me the ide, if anyone knows, please inform me. Have a nice day!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.