onsdag 26. oktober 2011

Stol, tøy og hverdag.


Fine stolen. Fant denne stolen for noen måneder tilbake, jeg fant egentlig to, men den ene ble ødelagt i en hefty seanse jeg dessverre ikke var vitne til. Jeg tenkte jo jeg skulle male den da, men så langt har jeg ikke kommet. Det er så vidt jeg rekker å gjøre noe som helst om dagen, så det er jo ikke så rart. Men mellom skriving, og jobbing og venner og konserter og samboer og bryllupsplanlegging og julegavekjøping og rydding og mailing og telefonering og spising og soving og dusjing og alt det der, rakk jeg nemlig og gjøre dette da. Stoffet er kjøpt på Ikea. Elsket det stoffet. Er noen måneder tilbake siden nå, men de har det sikkert ennå, og ikke minst mange andre fine stoffer. Jeg liker ikke mye fra ikea, men sengetøy og stoffer liker jeg. Best.

Håper alle har det fint,
jeg har det fint når jeg bare husker å trekke pusten!

Hilsen Sanne M

I found this chair some months ago, and styled it by adding some fabric. The fabric is bought at Ikea. I love the fabrics at Ikea, and the bedsheets. I'm going to paint it someday, but that have to be later. I barely have time to breath these days. Have a nice day!

2 kommentarer:

  1. Det første jeg tenkte når jeg så bilde var at det var kjekt å se en stol som ikke hadde blitt malt :) Syntes den orginale trefargen på denne var veldig fin.
    Enig med deg om at stoffet var kjempestilig. Passet veldig godt på stolen.
    Lykke til videre med bryllupsplanlegging og alt annet!

    SvarSlett
  2. Nydelig stol!
    Enig med Susanne over: den er fin som den er, trenger ikke å male den :-)
    Klem

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.