søndag 20. november 2011

Mitt beste kjøp

 For noen uker siden bestilte jeg denne sekken/vesken på min favorittnettbutikk www.yesstyle.com, og har blitt så superfornøyd. Har opplevd at folk stopper meg på gaten for å spørre hvor jeg har kjøpt den.
 Jeg er så glad i den, at når jeg kommer hjem, henger jeg den ikke uti gangen, men tar den med meg inn i stua sånn at den kan stå der til pynt. Jeg bruker den som sekk, men man kan også hekte av hempene og henge den fast på sidene, slik at du får en veske. Men det jeg liker aller best, er at den er stiv, slik at jeg ikke faller sammen når jeg setter den fra meg. Elsker den.


Bak denne sekken, står en gul veske jeg fikk kjøpt på et loppemarked i sandefjord for noen helger siden. Det er en vintage flyvertinne bag, og den har til og med en label på toppen hvor det står at den er godkjent for flyvning på alle sas sine fly. (Pluss at den kostet 5 kroner) Den er også elsk. Sennepsgul, men litt blass på bildet ser jeg. Veldig vanskelig å ta bilde av denne, det er derfor jeg ikke har gjort det før nå. 

Håper alle har en fin søndag.

Hilsen Sanne M

7 kommentarer:

  1. Gratulerer! Det var stilig.
    Fin søndag til deg. Klem, PiPa

    SvarSlett
  2. Hei Sanne :o)
    Takk for hyggelig kommentar hos meg.
    Elsker vesken din. Jeg har nesten maken,
    men min kan man dessverre bare henge over skulderen. Har tittet igjennom bloggen din og her likte jeg meg veldig godt.
    Utrolig mange gode ideer.

    Håper du har en fin mandag
    og et stort :o) fra meg.

    SvarSlett
  3. Nyyyydelig!!!!
    ELSKER skinnvesker av den typen!
    Flyvertinne-veska er også lekker, litt sånn vintage!:)
    Klem, Janni

    SvarSlett
  4. Den var supersøt og ja...perfekt. Ønske seg til jul kanskje...

    SvarSlett
  5. Guri jeg elsker den! DEFinitivt på ønskelista mi!

    SvarSlett
  6. åh, jeg elsker veksa! og yesstyle.com, har i løpet av et par minutter forelsket meg i altfor mange plagg. nettet <3

    SvarSlett
  7. må bare spørre, hva heter merket? denne hadde vært perfekt i gave til min kjære søster.
    susanne

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.