søndag 6. november 2011

Ventetiden er aldri over.


Nå er jeg så lei av å vente på godkjenning av boliglåne. Nå vil jeg bare eie, eie, eie. Det har kommet til det punktet der jeg er så lei at jeg ikke gidder å rydde mer. Og det sier mye. For jeg LIKER å ha det ryddig. Også vil jeg ut på boligjakt. Se på fine murhus med peis og tregulv og stukkatur i taket og... Jatakk! Det er min søte forlovede som ordner med alt dette, for mellom alt som skjer i livet mitt denne høsten så rekker jeg knapt å trekke pusten. Og jeg ville jo helst ikke kjøpe bolig etter jul, iallefall ikke flytte etter mars, og snart blir det bryllup og mer til, og da vil jeg bare slappe av og ha det fint og ikke tenke meg gal. 

Håper alle har hatt en fin helg, 
Hilsen Sanne M

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.