tirsdag 9. juni 2009

Min forkjærlighet for rammer.

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for rammer, helst uten noe i. Alltid når jeg er på loppemarkeder, kommer jeg hjem med en ramme eller fire. Her er noe av de tingene jeg har gjort med de rammene. Over har jeg et bilde av Den fabelaktige Amelie. Rammen har jeg limt på med dobbelsidigtape. (Rammen kostet fem kroner på et loppemarked.)


Min samboer elsker å samle på gamle kameraer. Så jeg har funnet en snedig måte å stille dem ut på.
Denne rammen kostet også fem kroner på ett loppemarked. Kjolen er en av dem jeg egentlig aldri bruker, men elsker for mye til å kvitte meg med. På bildene er det meg og samboeren min, og et gammelt bilde fra brudevalsen til foreldrene mine.


Bildet over er av dodøren vår. Bildet under er et vanlig bilde kjøpt på ikea. Men en ramme for fem kroner over kjøpt på loppemarked.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.