mandag 15. juni 2009

Når gult blir kult.

Dette lille borde kjøpte jeg på vestkantstorget for knappe hundre kroner. Så lot jeg det lenge stod i gangen, før jeg nå i helgen valgte å male den gul.

Da ble dette resultatet. Rammene er kjøpt på ikea. Det samme er telysholderne. Alt for under hundre kroner. Fargen på malingen heter S0570-Y10R
Over har jeg en samling av bilder vi tok for en stund siden, pluss et nytt bilde av støvlene mine i farger, for å skille seg litt ut og nøste inn gulfargen. I sofaen sitter det to elefanter jeg har sydd selv, pluss en pute. (Stoffet er kjøpt på www.stoffogstil.no) Stolen er veldig gammel og også ødelagt, men vi beholder den nok en stund til før vi finner noe annet. Dessuten er det visst en kjær eiendel til samboeren min. Ikke så kjær for min del.

Og sist, men ikke minst. De elskede støvlene mine kjøpt på økonomisko for noen år siden. Og den aller første bamsen jeg noen sinne sydde. Herr.Stamme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Fordi små ord gjør dagen litt større.