mandag 15. juni 2009

Når man ikke får nok. Kopp.


Denne søte lampen har jeg "kombinert" selv. Vel, sokkelen kjøpte jeg på loppemarked på hasle for fem kroner og lampeskjermen kjøpte jeg på et loppemarked der de solgte filmrekvissiter fra en film som het noe sånt som kos med peis. Så den faktisk igjen da jeg så den norske filmen Naboer, men jeg vet ikke om det hadde noe sammenheng. Men jeg likte den iallefall. Nedenfor, er et bilde av en nydelig oransje kopp som min kjære kjøpte til meg da han var på loppemarked i Ungarn. Jeg som elsker kopper av alle slag, denne falt perfekt inn i min samling.

3 kommentarer:

  1. :) Liker bloggen din. det virker som om leiligheten din er dødsfin og original! du er ordentlig flink og kreativ *misunne* :)

    Vibeke

    SvarSlett
  2. Takk Vibeke. :)

    Julia. Takk :)

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.