lørdag 13. november 2010

Ny pute.

Fysj, så dårlig lys det er for tiden. Blir helt gal jeg. I dag tok forloveden meg med på overraskelseskino. Der så vi "hjem til jul," som var en nydelig film med sterke følelser, men blandt annet min favoritt skuespiller Trond Fausa Aurvåg, og med en flott julesang av Maria Mena som fikk meg til å begynne å grine.
Måtte legge inn bilde av en pute jeg lagde her en kveld. Den er ikke så stor, det er en heklalapp festet på et gammelt sengetrekk. Også tredde jeg bare en sløyfe gjennom til slutt.





Stikk gjerne innom eplabutikken min. I dag er jeg så heldig å få være en av sølvis forelskelser. Altså, være på forsiden med pingvinen pelle. :) Sånt synes jeg er fint!

Ha en fortsatt fin helg,
Hilsen Sanne M

2 kommentarer:

  1. Så søt lita pute:)
    Fin detalje å tre en slik sløyfe på.

    klem fra meg.

    SvarSlett
  2. nydelig pute du har laget :)

    så traileren for "hjem til jul" sist gang jeg var på kino, og satt med klumpen i halsen! hadde jeg vært hjemme hadde nok tårene kommet, tror jeg må gå og få sett hele filmen, ikke bare traileren :)

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.