fredag 7. januar 2011

Julegave fra meg. Til min forlovede.




Etter at jeg begynte å studere på forfatterstudie for halvannet år siden, har økonomien vært mer enn innskrenka fra min side, så da er det fint at jeg liker å lage personlige gaver til jul. Denne klokken lagde jeg til min kjære forlovede som elsker the beatles. Og det kostet meg under hundre kroner å lage den. Klokkedeler kjøpte jeg på clas olson, tall kjøpte jeg på panuro, og lerret kjøpte jeg på søstrene grene. Bildet fant jeg på internett, printet det ut og decopagerte det på. Blondere hadde jeg liggende, og er limt på med tekstillim.

Her er alternativene for hva man vil lage, endeløse!
Håper alle får en fin helg

Hilsen Sanne M

3 kommentarer:

  1. Hei på dæi!
    SÅ fin gave han fikk da! Kan tenke mæi han blei glad.
    Folk skulle vært flinkere på å lage hjemmelaga gaver til kværandre.Treng ikke koste så mye,det viktigste e at man har tenkt på personen når man laga den:)
    God kveld ønskes til dæi.
    klæm

    SvarSlett
  2. Nice, kreativt, og koselig å få! :D

    SvarSlett
  3. Hei, Sanne!
    Takk for trivelig kommentar på bloggen min! dette var jo en kjempefin og inspirerende blogg, tror jeg legger meg til som følger:-)

    Søndagshilsen fra Maratonjenta!

    SvarSlett

Fordi små ord gjør dagen litt større.